Astăzi, cutreierând orașul în lung și-n lat (cum ni se întâmplă celor mai mulți), nu am apucat să-mi pregătesc masa de prânz.

Eram lihnită de foame (e neplăcută senzația, o cunoaștem cu toții din păcate) așa că am apelat la fast food („mâncare rapidă”).

Da, ați citit bine! Imaginea de mai jos e reprezentativă.

Și acum, să vă lămuresc. Din lipsă de timp și din cauza presiunii pe care senzația de foame o exercita asupra mea, am ales o salată hrănitoare, consistentă și mixtă. 

Detaliez:

      • fasole fiartă roșie (puteți folosi mixtă, albă, cu boabe mari sau mici etc.)
      • ceapă verde din abundență (se vede că o ador - uneori se și simte)
      • o roșie tăiată cuburi
      • o jumătate de ardei kapia roșu tăiat în formă de bastonașe
      • ulei de măsline
      • oțet balsamic
      • sare (explic mai jos)

Din nefericire, am fost nevoită să folosesc fasole din comerț (cea din conservă), dar recomand să puneți acasă fasole la fiert când aveți timp (o cantitate mai mare). 

Porționați fasolea, o băgați în pungi, apoi o păstrați la congelator. 

Sarea - dacă folosiți fasole din conservă, nu mai adăugați sare.

Roșii - folosesc puține roșii deoarece aștept sezonul lor, iar până atunci sunt cumpătată.

Dacă aveți la îndemână iaurt (indiferent de procentul de grăsime, dar în funcție de recomandările dieteticianului cu privire la starea dumneavoastră de sănătate) puteți să-l utilizați ca și „dressing”.

Vă doresc din plin timp pentru gătit sănătos!


Dietetician - Nutriționist

Ioana Țințișan